Friday, April 24, 2009

pengalaman nawwaaf PPK

Assalamualaikum....

Pada pertama,saya mendatang di mfd puchong untuk mendaftarkan diri progam pembangunan komuniti. Saya berasa pengalaman ilmu dan kemahiran untuk masa depan. Saya rasa selesa di asrama untuk sendiri diri. Saya belajar PPK selama april-jun. Perkenalan diri dengan kawan PPK adalah safwan,riazl,afifah,nur amirah,esther,siti nurraihan,fatin,nor sa'adah dan izwan. PPK bimbing iaitu erwan,darmah dan zuriadah. Saya belajar dan ujian asas bahasa melayu,bahasa inggeris,agama dan matematik. Selain, adakala saya belajar ICT. Saya suka komputer.

1 comment:

  1. Assalamualaikum....
    Pada pertama,saya mendatang di mfd puchong belum baru untuk mendaftarkan diri program pembangunan komuniti.Saya berasa pengalaman ilmu dan kemahiran untuk masa depan.Saya rasa selesa di arsama untuk baru sendiri diri.Saya belajar PPK selama april-jun.Perkenalan diri dengan kawan ppk adalah Nawaf dan Safwan,afifah.PPK bimbing iaitu.Saya belajar dan ujian asas bahasa melayu,bahasa lnggeris,agam dan matematik.Selain,adakala saya belajar ICT.Saya suka komputer.

    ReplyDelete